HTML

girls power-system

Friss topikok

  • DonJak: A derekad azóta rendbe jött gondolom, volt valami titkos módszered, vagy csak úgy elmúlt? :) (2012.12.18. 14:30)

Címkék

I don't stop when I'm tired, I stop when I'm done... ;)

2012.10.19. 09:43 Power System

2012.10.19 Szerda

Először is , hogy tetszett az előző cikk a Nők, ösztrogén és a zsírvesztés kapcsolatáról?Lehet nyugodtan kommentálni. :) Valamint, az edzéssel, táplálkozással kapcsolatos kérdéseitekre is szívesen válaszolok , akár itt,akár e-mail-ben, ezen az e-mail címen: girlspowersystem@gmail.com   :)

A guggolás ma egy picit nehezebben ment,annak ellenére,hogy a keddi/csütörtöki kettlebell edzéseket kiiktattam.  Meglátjuk majd a jövőhét mit hoz.  A húzódzkodáson változtattam ,hogy még jobban jöjjön a power , így most nem össz ismétlésszám van,hanem kisebb, meghatározott ismétlésszám, súllyal.

Ugyancsak a keddi kettlebell megszüntetése miatt visszatettem a Fekvőtámaszt is az erőedzésbe. Simán lepörgettem a 4x10 ismétlést, meglepően jól ment. :) 

A Metcon 20 perces volt, az edzés követően. Brutál izomlázam lett az edzéstől csütörtökre összességében. Ha elolvassátok a metcon-t ,meg fogjátok érteni miért. :) A vége 7 kör dobozra ugrás és 7 kör+100m evezés lett. Azt gondoltam 5 kör fog beleférni, becsületből nem hagytam abba,amíg az idő le nem jár az idő. Mert tudjátok....I don't stop when I'm tired, I stop when I'm done  ;)

1.a) Front squat 5x4(mellen guggolás)/50kg

1.b)  Pull-up-Neutral Grip( húzódzkodás párhuzamos fogással) 6x2/7kg

 

2.a)  Lunge off a 6" box( fellépés 15cm-es dobozra) 4x12/BW

2.b)  Push-up (Fekvőtámasz) 4x10/BW

2.c)  Suspended TRX row(TRX evezés) 4x12/Box

2.d)  Ab Wheel(haskerék) 4x10

 

Metcon

AMRAP in 20 min.( amennyi ismétlés lehetséges 20 perc alatt)

C2 Row( evezőgép) 250m

Box Jump(zsámolyra ugrás) 10Reps

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://girlspowersystem.blog.hu/api/trackback/id/tr884857646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása