HTML

girls power-system

Friss topikok

  • DonJak: A derekad azóta rendbe jött gondolom, volt valami titkos módszered, vagy csak úgy elmúlt? :) (2012.12.18. 14:30)

Címkék

Shoulder press Pull-up

2012.10.26. 08:14 Power System

2012.10.22Hétfő

A karból nyomás kicsit döcögősen ment, az utolsó szettben nem is ment ki a 3 ismétlés ,csak 2. A húzódzkodást Sum módra változtattam,hogy a volumen növelésével folyamatosan javítsam a teljes mozgástartomány elérését. Klasszul ment, így hogy most már 4 hete csinálom, alakul. Jó lesz! :) 

A Pistol kifejezetten könnyen ment,aminek nagyon örültem.

Amit még nem írtam le a korábbi bejegyzésekben, hogy természetesen minden edzés előtt használom az SMR(Self myofascial release) hengert, illetve alapos bemelegítést végzek nyújtó, ízület mobilizáló,izom aktivációs gyakorlatok segítségével.

SMR célja: a saját izompólyáink felszabadítása, a kötőszövetekben lévő feszültségek oldása, illetve edzés után a regeneráció  segítése.

1.a) Shoulder press(karból nyomás) 4x3/30kg;1x2/30kg

1.b) Pull-up (húzódzkodás) Sum.:25

2.a) Pistol (1 lábas guggolás) 4x8@ +1x8balra

2.b) Bench press 50°(nyomás 50° padon) 4x14@/10kg

2.c) Face pull cable(archoz húzás csigán) 4x8/35kg

Jump rope(ugrálókötelezés) 1'

2.d) Suspended side bridge (oldasó híd felfüggesztett lábfejjel) 30"

Ha érdekel benneteket az SMR System katt az alábbi  linkekre:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=414350515286165&set=o.208387612561996&type=1&theater

http://networkedblogs.com/DHS1M 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://girlspowersystem.blog.hu/api/trackback/id/tr124870868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása