HTML

girls power-system

Friss topikok

  • DonJak: A derekad azóta rendbe jött gondolom, volt valami titkos módszered, vagy csak úgy elmúlt? :) (2012.12.18. 14:30)

Címkék

Front squat-Pull-up day

2012.10.11. 09:20 Power System

2 hete kezdtem újra  a Front Squat-ot. Előtte Back Squat volt, de sajnos az utóbbi időben tapasztalt bal oldali derékfájdalom, arra késztetett,hogy minden olyan gyakorlatot kivegyek az edzésemből,ami nagy és negatív terhelést ró arra. A Back Squat pont ilyen. :/  Tehát áttértem a Front-ra.  Egész jól ment... :)

A húzódzkodást is kizárólag kontrolláltan, erőből oldom meg, a lendületből végzett a másik kialakult kellemetlenséget a  könyökízületem érzékenységét fokozza. Rosszul tűri a rángatást. Klasszul ment

Tehát ,FULL-CONTROLL!

A végén toltam még egy rövidke metcon-t, csak úgy, mert az kell. :)) Na, és persze azért,hogy az anyagcsere ne lankadjon. :)

 

 

2012.10.10 Szerda

1.a) Front squat 5x5/50kg

1.b)  Pull-up-Neutral Grip SUM.: 40(10,10,10,10)

 

2.a)  Lunge off a 6" box 4x10/BW

2.b)  1 arm DB bench press 4x10/15kg

2.c)  Suspended TRX row 4x10/Box

2.d)  Ab Wheel 4x8

METCON

3 Rounds

Rope workout 40"

Rock it 20/16kg

Hanging L-sit 30"

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://girlspowersystem.blog.hu/api/trackback/id/tr384832172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása